۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۶۲۵۲۷
فرماندار رشت بر لزوم ارتقای آموزش و استفاده از روش های نوین در راستای تقویت اصول پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف عمرانی خدماتی، اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایلنا ، علی فتح اللهی در دیدار با محمدعلی ویشکائی با تبریک انتصاب وی به عنوان مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان، اظهار داشت: امروزه در حوزه پدافندی با تغییر شکل و انواع تهدیدات و تکنولوژی و فناوری های پیچیده و نوین مواجه هستیم و لازم است با روزآوری و افزایش توانایی به روش‌های مدیریت نوین و تقویت اصول پدافند غیرعامل مجهز شویم. 

فتح اللهی با اشاره به اینکه دشمن بدنبال ایجاد نارضایتی و شکاف در مردم و مهندسی افکار عمومی است، گفت: شفافیت و اطلاع رسانی به موقع به مردم در حوزه پدافند روانی بسیار مهم است و ما نیازمند فرهنگ سازی،تبیین و فهم مشترک در حوزه پدافند هستیم.
 
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان نیز در این نشست با تاکید براینکه باید عمل به پدافند غیرعامل را در کارکردهای تخصصی استان نهادینه کنیم، افزود: رعایت اصول پدافند غیرعامل در همه جنبه‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی از جمله نکات حائز اهمیتی است که لازم است همه دستگاه های اجرایی به آن توجه جدی داشته باشند.
 
محمد علی ویشکائی با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیر عامل، خاطر نشان کرد: در همین راستا برگزاری کارگاه‌های توجیهی آموزشی پدافند غیرعامل برای کارشناسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر