۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۶۲۳۲
درکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصویب شد:
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از عضویت کمیسیون اجتماعی مجلس، بسیج و سازمان پدافند غیرعامل در شورای عالی اقتصاد مقاومتی خبر داد.

فرج‌الله عارفی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: امروز در جلسه کمیسیون طرح تشکیل شورای عالی اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت و ماده واحده آن به تصویب رسید و بررسی سایر بندها به جلسات بعدی موکول شد.

وی ادامه داد: در شورای عالی اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های زیادی مانند سه قوه و برخی از وزارتخانه‌ها عضویت دارند و با مصوبه امروز، کمیسیون اجتماعی و سازمان‌های بسیج و پدافند غیرعامل نیز عضو شورای عالی اقتصاد مقاومتی شدند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مشکلات کارگران نی‌بر نیشکر خوزستان مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً بحث ادامه پیدا کرد. مشکل این کارگران در خصوص بیمه بوده است.

عارفی تصریح کرد: کارگران نی‌بر نیشکر خوزستان گفته‌اند که از سال 1365 بیمه نشده‌اند و صحبت شده که در بودجه امسال این موضوع پیش‌بینی شود، البته دستگاه‌های اجرایی و این کارگران آماده هستند که آنها بیمه شوند اما اختلافی با تأمین اجتماعی وجود دارد و قرار است تصمیم‌گیری در این خصوص صورت گیرد.

انتهای‌پیام/



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر