۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۶۲۳۱
مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه خبر داد:
ساسانی تصریح کرد: زیرگذر کردن این پروژه راه حل پدافند غیرعامل نیست زیرا که مشاهده کردیم مترو تهران بر اثر بارندگی غیرقابل استفاده شد و راه حل اصلی تغییر نگاه ما به پدافند غیرعامل متناسب با شرایط روز است.

ساسانی با اشاره به بحث‌هایی درباره عدم وجود مطالعات پدافند غیرعامل در منوریل کرمانشاه گفت: مطالعات پدافند غیرعامل برای همه پروژه‌های ملی لازم است که پروژه منوریل کرمانشاه نیز مشمول این مطالعات است.

وی تصریح کرد: زیرگذر کردن این پروژه راه حل پدافند غیرعامل نیست زیرا که مشاهده کردیم مترو تهران بر اثر بارندگی غیرقابل استفاده شد و راه حل اصلی تغییر نگاه ما به پدافند غیرعامل متناسب با شرایط روز است.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌های انجام شده و زیرساخت‌های کشور همچون نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها بر روی زمین احداث شده‌اند و پروژه منوریل به عنوان یک زیرساخت امکان اجرا بر روی زمین را دارد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه گفت: پروژه منوریل کرمانشاه پروژه‌ای تعریف شده است که مصوبات لازم را جهت اجرا دارد که سلیقه‌ها نمی‌توانند بر روند اجرای آن خللی وارد کنند و تکمیل پروژه نیازمند همراهی و سعه صدر مردم کرمانشاه و پیگیری مسئولان استانی است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر