۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۲۰۳۸
معاونت طرح ریزی و نظارت فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور و موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی ودجا تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
به گزارش پایداری ملی، در راستای استانداردسازی اسناد و فرآیندهای پدافند غیرعامل با اولویت حوزه دفاعی کشور، تفاهم‌نامه همکاری در تاریخ بیست‌وچهارم آذرماه 1399 فیما بین معاونت طرح‌ریزی و نظارت فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور و مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی ودجا منعقد و مقرر گردید.

طرفین در چارچوب قوانین مرجع و در حیطه وظایف و اختیارات خود، حول محورهای تدوین، استقرار و ممیزی استاندارد در سازمان‌های نظامی و صنایع دفاعی؛ ازطریق آموزش استانداردنویسی، تربیت ممیزان، برگزاری هیئت‌های فنی و تشکیل گروه‌های تخصصی هم‌افزایی و تعامل مثبت داشته باشند.

همچنین به‌منظور اجرایی نمودن مفاد تفاهم‌نامه مزبور، کمیته استانداردسازی پدافند غیرعامل متشکل از خبرگان و نمایندگان دو طرف در سطح راهبردی تشکیل گردیده که وظیفه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، تصمیم‌سازی، تدوین نقشه راه، نیازسنجی استانداردها، انتخاب و تأیید صلاحیت اعضای هیئت‌های فنی و ممیزین، و سایر موارد مربوط به اجرای توافقات را برعهده خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر