۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۱۶۶
سردار جزایری:
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دولت آمریکا به زودی خواهد فهمید که قدرت جمهوری اسلامی ایران چیزی نیست که بتواند آن را نادیده بگیرد.
به گزارش از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار « سیدمسعود جزایری» با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره ایران افزود: زیاده گویی رئیس جمهور آمریکا در طرح مسئله مضحک روی میز بودن گزینه نظامی به صورتی تهوع آور درآمده است.

جزایری درباره روی میز بودن گزینه نظامی توسط رییس جمهور آمریکا، گفت: آمریکا چنانچه توان و اراده جنگیدن داشت در حمله به سوریه کمترین تردیدی به خود راه نمی داد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: هم اینک دولت ایالات متحده آمریکا همچون عروسک دلقک و عقب مانده در اختیار صهیونیست ها است.

جزایری ادامه داد: منافع دولت آمریکا و همه توان رژیم صهیونیستی در تیررس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و نیروهای مسلح ایران در برخورد با دولت آمریکا و صهیونیست ها کمترین تردیدی ندارند.

وی افزود: حکومت آمریکا منفورترین و شرورترین دولت ها در جهان امروز به حساب می آید و با وجود تبلیغات سوء رسانه های امپریالیستی هرچه می گذرد بر نفرت عمومی مردم جهان از آمریکا افزوده می شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: طی چند ده سال اخیر ده ها جنگ و اقدام ضدبشری علیه ده ها کشور از سوی دولت آمریکا انجام شده که در اثر آن صدها هزار نفر از انسان های بیگناه به خاک و خون کشیده شده اند و بی جهت نیست که حکومت خونخوار، لقبی ناکافی برای دولت آمریکا است.

جزایری خاطرنشان کرد: با توجه به این سخنان رئیس جمهور آمریکا همزمان با مذاکرات، دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تحت تأثیر هویج و چماق زنگ زده آمریکایی ها قرار نمی گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر