۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۶۱۳۹
مدير كل پدافند غير عامل استان يزد در جمع ورزشكاران مسابقات كيوكوشين مطرح نمود:
مدير كل پدافند غير عامل در آخرين روز از هفته گراميداشت پدافند غير عامل در بين جوان به تبيين اهميت پدافند غير عامل پرداختند و عنوان نمودند كه اين بحث پدافند غير عامل بي ارتباط با جوانان و ورزشكاران نيست.

مدير كل پدافند غير عامل در آخرين روز از هفته گراميداشت پدافند غير عامل در بين جوان به تبيين اهميت پدافند غير عامل پرداخت و عنوان نمود كه اين بحث پدافند غير عامل بي ارتباط با جوانان و ورزشكاران نيست. محمد رضا صباغيان مدير كل محترم پدافند غير عامل استان در ادامه بيان داشتند كه ما دو نوع دفاع داريم كه يكي دفاع عامل و ديگري دفاع غير عامل است بطوريكه دفاع عامل وظيفه ذاتي نيروهاي مسلح است و دفاع غير عامل به مجموعه اقداماتي اطلاق مي‌شود كه مستلزم به كارگيري جنگ افزار نبوده و با اجراي آن مي‌توان از وارد شدن خسارات مالي به تجهيزات و تاسيسات حياتي و حساس نظامي و غيرنظامي و تلفات انساني جلوگيري نموده و يا ميزان اين خسارات و تلفات را به حداقل ممكن كاهش داد. ايشان خندق، قلعه، برج و بارو را از مصداقهاي پدافند غير عامل در گذشته بر شمردند و بيان كردند كه امروز با توجه به پيشرفت علم و تكنولوژي تهديدات نيز تغيير كرده است و پدافند غير عامل نيز بايستي متناسب با اين رشد حركت نمايد.

صباغيان با اشاره به اين سخن مقام معظم رهبري كه "پدافند غير عامل يك اصل خواهد بود براي هميشه ،نه براي يك مقطع خا صي" اهميت پدافند غير عامل را متذكر شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر