۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۰۸۹
استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد:
استاندار سیستان و بلوچستان گفت : موقعیت و شرایط استان لزوم رعایت مسائل مربوط به پدافند غیرعامل را دوچندان می کند .
به گزارش روابط عمومی استانداری، همایش پدافندغیرعامل با استاندار سیستان و بلوچستان و اعضای شورای اداری استان صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید .

استاندار در این همایش ضمن تسلیت شهادت مرزداران غیور ، با اشاره به موقعیت خاص استان و شرارتها و رخدادهایی که به وسیله ایادی استکبار در استان ایجاد می شود گفت : افراد ذلیل و دست پرورده دشمن که در گوشه و کنار این استان اقدام به شرارت می کنند و درصدد از بین بردن امنیت هستند بدانند که به سزای عملشان خواهند رسید ولی این وقایع نشان می دهد که مسئولین استان باید بیش از گذشته احساس مسئولیت کنند چراکه دشمن در دوقدمی ما از هرفرصتی استفاده می کند .

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان موقعیتی خاص دارد و در راه حفظ امنیت استان شهید داده ایم ، مبارزه کرده ایم خونهای زیادی در پای امنیت این استان داده شده لذا رعایت مسائل جهت حفظ امنیت جامعه و نظام بیشتر از هرجای دیگر است .

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: فرهنگ سازی برای جامعه و مردم و رعایت اصول و ضوابط در امور زندگی وظیفه همه مسئولین است و دراین میان آموزش و پرورش بیشتر از دیگران مسئول است چراکه زیربنای فرهنگ جامعه است .

مهندس حاتم ناروئی افزود : هر یک از افراد جامعه در جای خود مسئولیتی دارند و اعتقاد به آخرت تضمین عمل به مسئولیت ها در این دنیاست .

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر