۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۶
کد خبر: ۶۰۷۹
معاون استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد:
معاون سیاسی، امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در سالهای اخیر پدافند غیرعامل به خوبی توانست با بهره گیری از علوم روز در زمینه های علمی و فنی ، سطح امنیت ملی را ارتقا دهد.
جوادی، روابط عمومی استانداری

به گزارش روابط عمومی استانداری، رجبعلی شیخ زاده صبح امروز در نشست آموزشی پدافند
غیرعامل ویژه مدیران حراست دستگاههای اجرایی استان با تبیین اهداف و رویکردهای پدافند غیرعامل، اظهار داشت: پدافند غیرعامل باید در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، صنعتی به مردم شناسایی شده تا در موقع بحران حداقل هزینه‌ها را در مقابله با دشمن داشته باشیم.

وی بر ارتقاء سطح فرهنگ عمومی و افزایش آستانه تحمل و آمادگی مردم تاکید کرد و افزود: هر استانی باید با توجه به شرایط و موقعیت خودش آمادگی پدافند غیرعامل ایجاد کند تا در زمان
بحران اقدام سریع انجام دهد.

معاون استاندار آشنایی مردم با اصول پدافند غیرعامل را مهم ارزیابی کرد و گفت: پدافند غير عامل بايد مورد توجه مردم و مسئولان در بخشهاي مختلف باشد و تبديل به فرهنگ شود .

وی ادامه داد:از اهداف دیگر پدافند غیر عامل ,حفظ و بقای نیروی انسانی در زمان وقوع بحرانی است که در اثر حوادث طبیعی و یا غیر طبیعی رخ می دهد و باعث می شود خسارات و صدمات کاهش یافته و توان مقامتی را در شرایط بحرانی و جنگ ممکن می سازد .




گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر