۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۰۳۵۱
محمد سالاری عنوان کرد
عضو شورای اسلامی شهر تهران بر ارتقای تاب آوری تهران تاکید کرد و گفت: در این سه سال به موضوع حریم شهر تهران توجه ویژه ای کردیم زیرا معتقدیم حفظ حریم شهر تهران اهمیت ویژه ای دارد.
به گزارش پایداری ملی و به نقل از فارس، محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور در صحن علنی امروز شورای شهر گفت: موضوع تاب آوری تهران و ضرورت ایمن سازی تهران یکی از مهمترین اهداف کمیسیون متبوع بوده است.

وی در خصوص تاب آوری تهران ادامه داد: پیگیری تصویب ضوابط مربوط به ساخت و ساز در حریم گسل های شهر تهران یکی از مواردی بود که ما در سه سال گذشته مورد پیگیری قرار دادیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: نظارت و پیگیری ساختمان های نا ایمن در محدوده مرکزی شهر تهران هم موضوع مهمی است که در این سالها بیش از پیش به آن توجه شد.

محمد سالاری افزود: در این سه سال به موضوع حریم شهر تهران توجه ویژه ای کردیم زیرا معتقدیم حفظ حریم شهر تهران اهمیت ویژه ای دارد و باعث حفظ پوشش گیاهی و همچنین عدم وقوع مشکلات بعدی می شود.

وی گفت: در این سالها پیگیری ویژه ای هم برای اصلاح مبحث ۲۲ قانون ملی ساختمان سازی داشتیم و تلاش کردیم تا با همکاری دولتی ها به این مهم دست پیدا کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: کمیسیون معماری و شهرسازی نقش مهمی در کاهش میزان بارگذاری در پادگان ۰۶ داشت و از ۲ میلیون متر مربع به کمتر از یک میلیون متر مربع رسید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر