۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۰۲۷۴
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از معافیت‌ مالیاتی و حمایت‌های مالی از خانواده‌های دارای بیش از 3 فرزند درطرح جمعیت و تعالی خانواده خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به مواد طرح جمعیت و تعالی خانواده در دستور کار کمیسیون قرار داشت و دو ماده دیگر از این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی این طرح در جلسه امروز بنا بر این شد تا از خانواده‌های دارای بیش از 3 فرزند با سن کمتر از 20 سال معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شده و حمایت‌های مالی از آنها به عمل آید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در جلسات گذشته مواد یک تا پنج این طرح مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه امروز مواد 6 و 7 آن را بررسی کردیم.

نصیرایی خاطرنشان کرد: تمام مواد طرح جمعیت و تعالی خانواده مورد بررسی قرار می‌گیرد و نقطه نظرات جدید در آن اعمال می‌شود و در نهایت رأی‌گیری برای تمام مواد یکباره انجام خواهد شد و ما در حال حاضر مواد را فقط بررسی می‌کنیم و جلو می‌رویم و بررسی‌ها مصوبه‌ای به همراه ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر