۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۰۲۲۹
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: درحال حاضر تونل طرح آبرسانی به اصفهان بزرگ تکمیل شده و خط اضطراری آن تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود میرمحمدصادقی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان درنشست هم اندیشی با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضع طرح سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ گفت: رفع مشکلات آبی اصفهان در گرو پایان سامانه دوم طرح آبرسانی است.

مسعود میرمحمدصادقی اجرای سامانه دوم طرح آبرسانی به اصفهان را از لحاظ پدافند غیرعامل بسیار مهم دانست وافزود: درحال حاضرتونل این طرح تکمیل شده وخط اضطراری آن تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای اصفهان متولی اجرای سامانه دوم طرح آبرسانی اصفهان بزرگ است، گفت: با این وجود شرکت آب و فاضلاب به عنوان بهره بردار این طرح، بخشی از تامین مالی آن را انجام داده و در حال اجرای لوله‌های ۱۴۰۰ این طرح است.

میرمحمدصادقی با بیان اینکه این طرح برنامه ریزی ۴ ساله دارد وتصفیه خانه ان تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته افزود: تلاش می‌کنیم تا برای تکمیل طرح هرچه زودتر تامین اعتبار شود.

او گفت: این سامانه شامل تونل انتقال آب و تصفیه خانه بعنوان طرح توسعه آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان اصفهان به طول ۲۷ کیلومتر، وظیفه انتقال آب از دریاچه سد زاینده رود به تصفیه خانه را دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر