۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۰۲۰
رئیس پدافند غیرعامل کردستان خبر داد
رئیس پدافند غیرعامل استان کردستان با اشاره به فعالیت 11 کارگروه فعال در حوزه پدافند غیرعامل گفت: هیچ پروژه حساس و مهمی بدون پیوست پدافند غیرعامل نباید اجرایی شود.

ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در دیدار اعضای شورای پدافند غیرعامل کردستان با نماینده ولی فقیه در این استان گفت: پدافند غیرعامل موضوع تازه‌ای نیست و انسان از ابتدای خلقت تاکنون به دنبال مصون نگه‌داشتن خود از بلایا بوده است.

وی با بیان این‌که پدافند غیرعامل مورد تاکید مقام معظم رهبری هم بوده است، تصریح کرد: دفاع بدون اسلحه و کمترین آسیب در برابر تهاجم دشمن از اهداف پدافند غیرعامل است.

رئیس پدافند غیرعامل استان کردستان با اشاره به فعالیت 11 کارگروه فعال در حوزه پدافند غیرعامل اظهار داشت: هیچ پروژه حساس و مهمی بدون پیوست پدافند غیرعامل نباید اجرایی شود.

حسن‌زاده با تاکید بر آمادگی مطلوب کمیته پدافند غیرعامل استان کردستان عنوان کرد: توجه به این مقوله دائمی است و هرگز نباید کارها در این حوزه به صورت مقطعی دنبال شود.

وی با اشاره به این‌که باید امکانات مورد نیاز در استان در راستای مقابله با دشمنان داشته باشیم، تصریح کرد: باید با یک سپر دفاعی حساب شده و بدون استفاده از سلاح بهترین گونه مقاومت و دفاع را به نمایش بگذاریم.

رئیس پدافند غیرعامل استان کردستان با تاکید بر این‌که تدابیر مناسبی در حوزه پدافند غیرعامل اتخاذ شده و در آینده نیز این رویه پیگیری خواهد شد، افزود: تمام 11 کارگروه آمادگی گزارش اقدامات انجام شده را دارند.

حسن‌زاده با اشاره به این‌که تمام اماکن حساس شناسایی و برای حفاظت از آن‌ها پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است، گفت: ضرورت آمادگی به معنای نگرانی نیست.

وی افزود: مردم در همه سطوح و در همه اقشار باید آمادگی لازم برای دفاع را داشته باشند تا کمترین آسیب متوجه کشور شود.

رئیس پدافند غیرعامل استان کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیر لازم زمینه خاطر آسوده شهروندان برای آمادگی در مقابل هرگونه اتفاق غیرمنتظره فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر