۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۰۰۷
استاندار تهران:
استاندار تهران صبح امروز در مراسم اختتامیه دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان تهران گفت: امروز پدافند غیرعامل بخش اساسی از مؤلفه‌های امنیت ملی کشورها را تشکیل داده و باید با بهره‌گیری از تجربیات کشورهای موفق در حوزه پدافند غیرعامل نقاط ضعف خود را بازسازی کنیم.

به نقل از استانداری تهران،صبح امروز در مراسم اختتامیه دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان تهران با مشارکت استانهای معین و با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، محمودی قائم‌مقام وزیر نیرو و سید حسین هاشمی استاندار تهران آغاز شد.

هاشمی، استاندارتهران گفت: هماهنگی و ارتباط تنگاتنگ دستگاه‌ها در حوزه پدافند غیرعامل بسیار تعیین کننده است.

وی افزود: امروز پدافند غیرعامل بخش اساسی از مؤلفه‌های امنیت ملی کشورها را تشکیل داده و باید با بهره‌گیری از تجربیات کشورهای موفق در حوزه پدافند غیرعامل نقاط ضعف خود را بازسازی کنیم.

استاندار تهران تأکیدکرد: ارزیابی و ارتقاء واحدها و تجهیزات عملیاتی حوزه آبفای استان تهران، افزایش سطح هماهنگی و هم‌افزایی استانهای معین و جانشین در واقع اضطراری از اهداف کلی این مانور است.

رئیس شورای پدافند غیر عامل استان تهران تصریح کرد: باید ظرفیت‌های این استان‌ها را در برنامه‌ریزی‌ها لحاظ کنیم.

هاشمی تأکید کرد: اساساً پدافند غیر عامل مختص به روزهای حساس نبوده و همیشه باید سطح آمادگی خود را در این حوزه به روز کنیم.

وی افزود: پدافند غیر عامل باید به یکی از دروس دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی تبدیل شود. چرا که معتقدم افزایش آگاهی شهروندان در حوزه پدافند غیر عامل باید از سطح مدارس آغاز شود.

استاندار تهران در خاتمه افزود: البته صدا و سیما نیز در آشنایی هرچه بیشتر شهروندان استان نقشی پررنگ دارد و باید برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی برای افزایش این آگاهی‌ها را در صداوسیما برنامه‌ریزی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر