۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۹۸۸۴
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: شرایط جوی استان گیلان می‌طلبد که مسئولان با ارزیابی مجدد شبکه برق تاب‌آوری شبکه را ارتقاء دهند.
به گزارش پایداری ملی، همایون حائری در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان اظهار داشت: مدیرعامل جدید این شرکت باید مبنای کار خود را بر همکاری و همفکری با سایر مسئولان استان قرار دهد و با تمام توان و جدیت در صدد رفع مشکلات موجود در حوزه مربوط به خود باشد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه اولویت کاری مسئولان و مدیران باید تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشد خاطرنشان کرد: اگر پروژه‌های نیمه‌تمام در زمانبندی مناسب تکمیل نشوند هزینه‌های زیادی را متوجه دولت و دستگاه مربوطه می‌کند لذا باید تمرکز و همت خود را ابتدا روی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بگذارید.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش تاب‌آوری شبکه برق استان گیلان تصریح کرد: شرایط جوی استان گیلان و وجود باران و برف و سیل در این منطقه می‌طلبد که مسئولان با ارزیابی مجدد شبکه برق و تکیه بر توان مهندسی متخصصان تاب‌آوری شبکه را ارتقاء بخشند تا مردم در شرایط بحرانی دچار مشکل نشوند.

حائری اقدامات مسئولان برای کاهش مشکلات حوزه برق استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: یکی از اقدامات موثر برای کاهش مشکلات حوزه برق استان گیلان استفاده از کابل خودنگه‌دار توسط شرکت توزیع نیروی برق گیلان بود که در کاهش مشکلات استان در این حوزه نقش موثری ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات ناشی از بارش سنگین برف و ویروس کرونا و اقدامات و تلاش‌های بسیار خوب مأموران این شرکت برای خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد: جلسات متعددی جهت رفع مشکلات ناشی از گرمای هوا و پیک بار مصرف برق برگزار شد که در آن نقاط آسیب‌پذیر این حوزه شناسایی شدند.

بهمن داراب‌زاده با اشاره به ۱۰ پروژه مربوط به رفع مشکلات نقاط آسیب‌پذیر حوزه شبکه برق استان گیلان بیان داشت: بسیاری از این پروژه‌ها قبل از پیک بار تابستان امسال به بهره‌برداری رسیدند و ۲ پروژه مهم دیگر نیز قرار است در آینده به بهره‌برداری برسند.

وی به مدیریت مصرف برق ۱۰ درصدی و عدم خاموشی تیر ماه امسال در استان گیلان اشاره کرد و ابراز داشت: جهت افزایش ظرفیت پست‌ها و ضریب پایداری در مناطق مختلف استان و همچنین تقویت شبکه، پروژه‌های مختلفی اجرا شدند که نتیجه آن صرفه‌جویی در منابع مالی و عدم خاموشی در تیرماه امسال بود.

در این مراسم که به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد «بهمن داراب‌زاده» به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای گیلان منصوب و از تلاش‌های عظیم بلبل آبادی مدیرعامل سابق نیز تقدیر به عمل آمد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر