۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۵۹۷۲۷
کرمان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت از اعلام همکاری همه جانبه سپاه ثارالله کرمان با دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، سرهنگ پاسدار "ناصر بهروز" از اعلام آمادگی سپاه ثارالله کرمان برای احداث بیمارستان صحرایی (در صورت نیاز) و دیگر پروژهای مد نظر دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد و گفت: بنا به گفته فرمانده سپاه ثارالله کرمان اگر دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در هر زمینه ای اعلام نیاز کند، آماده همکاری هستیم. 

وی از تلاش های بی وقفه کادر بهداشتی با روحیه ایثارگرانه تقدیر کرد و افزود: کادر بهداشت و درمان در شرایط کنونی و شیوع کرونا بدون وقفه در حال خدمت‌رسانی هستند که بعضا در این راه شهید شدندکه این افتخارات مدافعان سلامت جای قدردانی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت از آمادگی بسیج و سپاه در راستای پیشگیری از کرونا خبر داد و گفت: سپاه آمادگی این را دارد که همه امکانات و ظرفیت‌های موجود خود را در حوزه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامتی مردم بکار گیرد و تاکنون در هر زمینهای نیاز بوده است نهایت همکاری را داشته ایم و همواره در کنار مردم خواهیم بود. 

وی همراهی مردم را با کادر بهداشت و درمان مورد تاکید جدی قرار داد و افزود: بسیاری از کشورهای دنیا با داشتن داعیه ابر قدرت بودن با ورود این ویروس به آن سرزمین‌ها، توخالی بودن ادعای آنها ثابت شد و همانطور که در خبرها نیز شاهد بودیم مردم کشورهای آمریکا و انگلیس به سوپر مارکت‌ها هجوم می‌برند.

بهروز از صبر و بردباری ملت ایران اسلامی و جنوب کرمان به نیکی یاد کرد و افزود: بر خلاف وضعیت حاکم بر کشورهای پر ادعا، در کشور ما مردم به کادر پزشکی، درمانی و بیمارستان‌ها نیز کمک می‌ کنند. 

 فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت برطرف کردن کمبودها و نیازهای کشور را بر اساس توصیه های رهبر معظم انقلاب یادآورشد و اظهار کرد: بسیاری از کشورها از کمبود وسایل حفاظت فردی رنج می‌برند در حالی که در کشور ایران با ارشادات مقام معظم رهبری بسیاری از کارخانه‌ها با تغییر کاربری خود به ساخت مواد ضدعفونی، روی آورند.

وی در ادامه به اقدامات ستودنی گروه‌های جهادی نیز در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی با بینش اسلامی و با تعهد و تخصص با ساخت وسایل حفاظت فردی علاوه بر تامین نیاز داخلی، صادرات تولیدات و ملزومات بهداشتی را در دستور کار دارند که این روحیه مایه فخر و مباهات است.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر