۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۹۷۲۳
مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بهترین و بزرگترین بانک اطلاعاتی را در کشور داریم ، گفت: در دوران شیوع بیماری کرونا در همه شهرهای کشور کارگروه بحران برای ارائه خدمات پستی شکل گرفته است.
به گزارش پایداری ملی، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رشد ۱۶۰ درصدی ظرفیت ترافیکی در ایام شیوع کرونا گفت: این شرکت همراه با تنوع خدمات ، بهترین بانک اطلاعاتی را در اختیار دارد به طوری که ۴۲ میلیون رکورد اطلاعات کلان کشوری را داریم که هر ۶ ماه به روزرسانی می‌شود و در بسیاری از اتفاقات و فعالیت سیاسی اجتماعی قابل استفاده است. البته در بانک اطلاعاتی باید به استاندارد برسیم به  این معنی که از آدرس شهر به محل مورد نظر می رسیم که این روش و سبک بانک اطلاعاتی را از کشور استرالیا گرفتیم.

*شکل گیری کارگروه بحران برای ارائه خدمات پستی در شهرها

وی درباره نحوه خدمت رسانی به مردم در دوران شیوع کرونا افزود: شرکت ملی پست نخستین شبکه ارتباطی کشور است که در موج اول شیوع کرونا با توجه به شرایط روانی که حاکم بود ارائه خدمات خود را قطع نکرد و هیچ یک از دفاتر پستی تعطیل نشدند حتی تصمیم بر این بود که برای پیشگیری از این بیماری به شهر قم سرویس ندهیم اما مسؤولان ارشد کشوری مخالفت کرده و گفتند باید خدمات پستی ارائه شود. به طور کلی در دوران بیماری کرونا نه تنها شهر قم بلکه  همه کشور را پوشش دادیم.

* افزایش ترافیک به علت خرید و فروش الکترونیکی در استان های کشور

نعمتی تصریح کرد: در واقع با تشکیل ستاد بحران  تجهیزات مورد نیاز خدمت رسانی  را تأمین کردیم که این کاربا تأمین چندین مرتبه اعتبار مالی انجام شد.در شهرها کارگروه بحران شکل گرفت و اقدامات ویژه‌ای در راستای ارائه خدمات پستی انجام شده است که با  رشد ۱۶۰ درصدی ظرفیت ترافیکی همراه بودیم در واقع باید بگویم خرید و فروش الکترونیکی در استان های کشور یکی از مهم ترین عوامل این افزایش ترافیک بود.
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر