۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۹۵۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: با آمادگی لازم و اجرای اصول پدافند غیر عامل می توان طمع کشورهای تهدید کننده را کاهش و پویایی علمی و فنی در تمامی سطوح مدیریتی را افزایش داد و در نهایت پایداری و امنیت ملی را به صورت چشمگیری ارتقا بخشید. ...
حسن رحمانی شامگاه یکشنبه در مانور پدافند غیر عامل که در کارخانه لاستیک بارز کرمان برگزار شد افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طالب صلح است و در همه شرایط آماده مقابله با هر گونه تهدید دشمن می باشد.

وی با بیان اینکه برای مقابله با تهدیدات، هم آمادگی نظامی و هم پدافند غیر عامل لازم است، خاطرنشان کرد: تهدید نرم امروز ماهیت و کیفیت جنگ ها را تغییر داده و می توان آن را مترادف جنگ نرم، جنگ سرد، جنگ سایبری، تهدید با هجمه فرهنگی، جنگ رسانه ای، شایعات اقتصادی و غیره دانست.

وی پدافند غیر عامل را مصونیت، مقاومت، پایداری و آسیب ناپذیری کشور تعریف کرد و گفت: همه واحدهای کاری استان باید به بهترین شکل ممکن در مقابل هر گونه تهدید آماده باشند.

رحمانی، جنگ رسانه ای استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را بسیار مهم خواند و افزود: دشمنان قصد دارند از این طریق به اتحاد مردم ضربه بزنند، شایعه پراکنی و بحران کاذب اقتصادی را بوجود آورند اما به حول و قوه الهی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری ملت ولایتمدار ایران اسلامی هیچ گاه به این خواسته های شوم خود دست پیدا نخواهند کرد.

وی مهمترین دلایل خصومت استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دیدگاه ایدئولوژی اسلامی و پایبندی به اسلام ناب، موقعیت ژئوپلتیک و جغرافیای خاص سیاسی، وجود منابع عظیم نفت و گاز و دیدگاه جمهوری اسلامی در عرصه فناوری صلح آمیز هسته ای عنوان کرد و افزود: فقط از راه اجرای صحیح پدافند غیر عامل و آمادگی همه جانبه می توان جلوی تهدیدات استکبار را گرفت.

این مانور به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و به همت سازمان بسیج کارگری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پایگاه بسیج کارخانه لاستیک بارز و دیگر مراکز دست اندرکار برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر