۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۹۵۴
عملیات آتش نشانی تهران، به مناسبت هفته پدافند غیر عامل که از تاریخ 4 الی 10 آبان ماه است، مانور مشترک عملیاتی با هماهنگی ستاد بحران در متروی صادقیه برگزار شد.
بنا به اظهار مهدی داوری مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، به مناسبت هفته پدافند غیر عامل که از تاریخ 4 الی 10 آبان ماه است، مانور مشترک عملیاتی با هماهنگی ستاد بحران در متروی صادقیه برگزار شد.

وی افزود: در این مانور با اعلام نشت گاز کلر در مترو و مصدومیت فرضی کارکنان و چندین نفر از مسافرین مترو با به صدا در آمدن آژیر خطر، نیرو های عملیاتی ستاد بحران اقدام به ایجاد محدوده عملیاتی و جابجایی مصدومین کردند.

داوری ادامه داد: همچنین با حضور گروه هزمت آتش نشانی(ویژه امداد و نجات در حوادث شیمیایی) و آتش نشانان ایستگاه 34 و گروه نجات 8 در محل حادثه، عملیات جستجو در محل نشت گاز کلر آغاز شد که آنان مصدومین حادثه را با روش های مختلف حمل به مکان امن و هوای آزاد انتقال و تحویل عوامل اورژانس دادند.

مدیر منطقه یک آتش نشانی تصریح کرد: در ادامه این عملیات، گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری چند دستگاه فن فشار قوی در قسمت ورودی های درب اصلی مترو اقدام به پاکسازی و تخلیه هوای آلوده از داخل تونل ها به بیرون از این مکان ها کردند.

وی هدف از برگزاری این مانور بزرگ را هماهنگی بین سازمان های مخلتف خدماتی در هنگام بروز حوادث مختلف در مراکز تجمعی و پر خطر اعلام کرد و افزود: این مانور با موفقیت و با رسیدن به اهداف تعیین شده، به خوبی انجام شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر