۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۹۵
رییس جمهور اظهار داشت: امروز با بهره برداری از نیروگاه پره سر رکورد خوبی در کشور به ثبت رسیده و باید در جهت توسعه و تکمیل این طرح و ایجاد خط انتقال برای استفاده از آن ظرفیت ایجاد شده و برنامه ریزی شود تا همه ملت ایران بتوانند هر چه زودتر از آن استفاده کنند.
به گزارش پایداری ملی، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در مراسم بهره برداری از بخش گازی نیروگاه پره سر شهرستان رضوانشهر در استان گیلان ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران و سرمایه گذاران راه اندازی این پروژه اظهار امیدواری کرد تا بخش های دیگر این نیروگاه با تلاش متخصصان تا بهار سال آینده راه اندازی شده و در مدار قرار گیرد.
رییس‌جمهور با بیان اینکه امروز متخصصین ایرانی یکی از بهترین طراحان و سازندگان نیروگاه در دنیا به شمار می روند، گفت: قریب به اتفاق تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی نیروگاه های گازی و بخار در ایران به طور کامل در داخل کشور تولید می شود و امیدواریم با برنامه ریزی مسئولان، برخی تجهیزات جزیی مورد نیاز نیز در داخل کشور تولید شود تا بتوانیم این نیروگاه ها را به طور کامل توسط فناوران داخلی احداث کنیم.
 
وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش مسوولان، فناوران و متخصصان کشور، ایران عزیز هر چه سریعتر در بالاترین سطوح پیشرفت و تعالی قرار گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر