۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۵۹۴۲۳
نتایج یک بررسی نشان می‌دهد اگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شبکه های اجتماعی برگزار شود، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان، جو بایدن نامزد دموکرات ها را شکست می‌دهد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از به نقل از آسین ایج، رویه دونالد ترامپ در جهت ارسال منظم توئیت و بازتوئیت پیام های مختلف از یک سو و فعالیت های گسترده طرفداران وی از سوی دیگر باعث شده که ترامپ در شبکه های اجتماعی در مقایسه با جو بایدن وضعیت بهتری داشته باشد.

همین وضعیت برتر از سوی ترامپ در فیس بوک نیز وجود دارد. دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا هر روز به طور متوسط ۱۴ پست برای ۲۸ میلیون تعقیب کننده خود ارسال می کند. این در حالی است که جو بایدن رقیب دموکرات وی تنها حدود ۷ پست را برای تقریبا دو میلیون تعقیب کننده خود می فرستد.

فعالیت محدود جو بایدن در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر و فیس بوک باعث شده که در صورت برگزاری انتخابات در فضای مجازی ترامپ به طور قطع برنده این انتخابات باشد.

در توئیتر هم وضعیت به همین منوال است و ترامپ ۸۲.۴ میلیون تعقیب کننده دارد. این رقم در مورد بایدن به تنها ۶.۴ میلیون نفر می رسد. ترامپ سال ها وقت خود را صرف تاسیس یک ارتش دیجیتال در فضای مجازی کرده و به نظر می رسد این ارتش در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیار به کمک وی بیاید.

ترامپ هر هفته بیش از ۱۵۰ پیام در شبکه اجتماعی توئیتر ارسال می کند و این حجم از پیام ها بارها توسط هواداران وی بازنشر شده یا در مورد آنها بحث و تبادل نظر می شود و این امر در آینده به نفع وی تمام خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر