۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۹۲
سردار نقدی در نشست مدیران سیاسی نیروهای مسلح:
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وظیفه سازمان بسیج هماهنگ کردن نیروهای بسیج دهها میلیونی برای فعالیت در راستای اصل انقلاب است که نقطه ثقل و کانون آن ولایت بوده و بستر عملیاتی کردن آن نیز بسیج است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در هشتمین نشست مدیران سیاسی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد گفت: بسیج یعنی همه نیروهای انقلاب که با دو عنصر ولایت پذیری و سازش ناپذیری، اراده مقابله با دشمن را دارند.

سردار نقدی با یادآوری انتظار امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به فراهم شدن شرایط، بیشتر شدن جمعیت و توسعه الگوی بسیج به جهان اسلام، امام خامنه ای بسیج دهها میلیونی را خواستار شده اند.

ایشان بسیج دهها میلیونی را صرفا در سازمان بسیج ندانسته و اظهار داشت: وظیفه سازمان بسیج هماهنگ کردن نیروهای بسیج دهها میلیونی برای فعالیت در راستای اصل انقلاب است که نقطه ثقل و کانون آن ولایت می باشد و بستر عملیاتی کردن آن نیز بسیج است.

وی مسئله بسیار مهم را استفاده از ظرفیت عظیم بسیج دهها میلیونی با محوریت خطوط راهنمای ولایت عنوان کرده و افزود: با جذب و بکارگیری افراد، موسسات و نهادهای دارای دنباله و افراد به سمت بسیج، می توانیم الگوی بسیج دهها میلیونی را در جامعه عملی کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین مهمترین برنامه بسیج را ترویج و غلبه گفتمان ولایت در جامعه بیان کرد و گفت: بسیج با تجزیه و تحلیل فرمایشات ولایت و استخراج محورها، سیاست ها، اصول، فرمان ها، خط مشی ها، اهداف و وظایف؛ برای هر بازه زمانی یک محور اساسی را مورد نظر قرار داده و با تولید محتوا برای ترویج گسترده آن در جامعه به صورت یکپارچه و یا پراکنده فعالیت می کند.

وی با برشمردن موفقیت های بسیج در تحقق برخی مطالبات رهبری در کشور خاطرنشان کرد: مدیران سیاسی نیروهای مسلح کشور با پیوستن به این فعالیت بسیج می توانند مخاطبان خود شامل نیروها، خانواده کارکنان و مردم را به این بسیج دهها میلیونی پیوند دهند.

سردار نقدی در پایان اقتصاد مقاومتی را اولین حرکت در این مسیر عنوان نموده و به تشریح برخی مولفه های مردمی اقتصاد مقاومتی به عنوان زمینه فعالیت بسیج پرداختند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر