۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۹۱۲۰
امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ‌کننده وزیر دفاع در نشست شورای چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت که مجموعه وزارت دفاع به مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی را تا پایان سال به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از جمله رونمایی از دستاوردهای دفاعی در ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی، خواهد داشت.
به گزارش پایداری ملی، شب وزارت دفاع، شعبانیان افزود: هدف از برگزاری این نشست هماهنگی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در سطح کشور به ویژه در سطح نیروهای مسلح و وزارت دفاع است.

وی با اشاره به برگزاری ستاد چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در حضور سرلشکر محمدحسین باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: واقعه دفاع مقدس نفطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، زیرا هر چه داریم از دفاع مقدس است به همین جهت برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته بود که امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به صورت ویژه برگزار کنیم، اما شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌هایی که از قبل برای برگزاری مراسم مورد اشاره پیش بینی شده بود را تحت شعاع قرار داد.

او ادامه داد: همچنین مانند سال‌های گذشته برنامه‌های زیادی در ارتباط با دفاع مقدس مثل راهیان نور و گرامیداشت سه وزیر دفاع شهید داشتیم و امیدواریم با کم شدن و از بین رفتن سایه کرونا از کشور برنامه‌های فرهنگی وزارت دفاع مانند گذشته و با تمام توان اجرا شود.

شعبانیان در ادامه با اشاره به اینکه با وجود بیماری کرونا برنامه‌های متعددی تا پایان سال خواهیم داشت، تصریح کرد: مجموعه وزارت دفاع به مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی را تا پایان سال به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از جمله رونمایی از دستاوردهای دفاعی در روز صنعت دفاعی، خواهد داشت.
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر