۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۵۸۹۳۷
براساس پیش بینی هواشناسی طی امروز و فردا در بعضی ساعات در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد.
به گزارش پایداری ملی، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز و فردا در بعضی ساعات در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد و طی این مدت در استان‌های خوزستان بوشهر جزایر شمال خلیج فارس و جنوب ایلام وزش باد شدید وجود و وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.

هوای تهران هم امروز همانند روز گذشته صاف و گاهی ابری و همراه وزش باد خواهد بود اما فردا کمی ابری در بعدازظهر افزایش یافته و با افزایش باد و احتمال رگبار و باران هم وجود دارد، روند افزایش دما در روزهای دوشنبه سه‌شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه در تهران ادامه خواهد داشت.

فردا در ساعت بعد از ظهر و اوایل شب، در استان کرمان شمال هرمزگان و شمال شرق فارس و جنوبی شاهد افزایش ابر رگبار، وزش باد پراکنده، رعد و برق و وزش باد موقتی و شدید خواهیم بود. این شرایط در روز سه‌شنبه علاوه بر این مناطق، در جنوب سیستان و بلوچستان در مناطق کوهپایه استان کرمانشاه همدان مرکزی غرب اصفهان و دامنه‌های البرز واقع در استان زنجان قزوین البرز و غرب تهران پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد شدید موقت به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب پدیده غالب در نیمه غربی مرکز و دامنه جنوبی البرز خواهد بود.
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر