۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۸۹۰۲
سرلشکرصفوی:
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیام‌های تبریک جداگانه به «قالیباف» و «لاریجانی» گفت: در شرایط فعلی کشور بیش از هر چیزی حرکت انقلابی و تاثیرگذار در کنار حفظ وحدت و همگرایی درونی نیاز کشور است.
به گزارش پایداری ملی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سرلشکر پاسدار «سیدیحیی صفوی» روز شنبه در پیام‌های جداگانه‌ای انتخاب «محمدباقر قالیباف» بعنوان رییس مجلس شورای اسلامی و انتصاب «علی لاریجانی» به سمت مشاور رهبر انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در این نامه خطاب به محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رای اکثریت مجلس شورای اسلامی در انتخاب جنابعالی به عنوان «رییس مجلس شورای اسلامی» را صمیمانه تبریک می‌گویم.

سرلشکرصفوی عنوان کرد: عملکرد درخشان جنابعالی در دفاع از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در سطوح مختلف مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیریت شهرداری تهران و شاخصه‌های مدیریتی و فردی جنابعالی همچون مدیریت انقلابی و جهادی در کنار ولایتمداری و توجه به قشر محروم و مستضعف توام با ایجاد تحول چشمگیر در امور مختلف نوید بخش شکل‌گیری مجلسی تحولگرا و کارآمد است، بویژه آنکه در شرایط فعلی کشور بیش از هر چیزی حرکت انقلابی و تاثیرگذار در کنار حفظ وحدت و همگرایی درونی نیاز کشور است.

وی یادآور شد: وضع قوانین و مقررات در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور و بهبود معیشت مردم و در نهایت افزایش شاخص تولید ناخالص ملی مورد انتظار فرهیختگان و عموم مردم از مجلس انقلابی است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: توفیق خدمت جنابعالی و سایر نمایندگان را در این سنگر مقدس در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و در تبعییت از منویات مقام معظم رهبری، از خداوند متعال خواستارم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در نامه دیگری خطاب به علی لاریجانی مشاور رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: خدمتگزاری به مردم و تلاش در جهت حفظ وحدت و همگرایی ویژگی شاخص دوران مدیریت جنابعالی در مسئولیت ریاست مجلس شورای اسلامی است و سعی جنابعالی در اداره مجلسی با ثبات و بدور از اختلاف و استمرار همراهی با دولت‌ها در جهت انجام وظایف ذاتی آنها از دیگر توفیقات ارزشمند و قابل تقدیری است که خداوند نصیب شما کرد.

سرلشکرصفوی بیان داشت: سوابق درخشان جنابعالی در معاونت امور مجلس وزارت سپاه، ریاست سازمان صدا و سیما، دبیری شورای عالی امنیت ملی و تنوع مسئولیت‌های عهددار شده نشان دهنده توانایی‌های مدیریتی و روحیه مسولیت‌پذیری در عرصه‌های مورد نیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: ادامه توفیقات و خدمات جنابعالی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولیعصر ارواحناله الفداء از خداوند متعال خواستارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر