۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۵۸۷۸۳
سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با رعایت فاصله‌گذاری برای نیروهای تنظیف شهرداری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مظفر آرمیده سرپرست بحران و پدافندغیرعامل شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به اهمیت موضوع شیوع ویروس کرونا و لزوم آشنایی و آگاهی سرکارگران‌ تنظیف از این بیماری، دوره آموزشی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با رعایت فاصله گذاری در محل سالن آموزش این مجموعه توسط آموزشگر برگزار شد.

وی با اشاره به خطر انتقال سریع این ویروس ناخوانده‌ در چند ماه اخیر افزود: این آموزش با هدف پیشگیری از شیوع این ویروس، رعایت بهداشت فردی، آشنایی و آمادگی نیروهای تنظیف در مقابله با کوئید ۱۹، انجام شد و همچنین این آموزش نیز ادامه خواهد داشت.

آرمیده ادامه داد: آموزشگر مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شهرداری بندرعباس ضمن توضیح و تبیین ویروس کرونا به تشریح مباحثی از جمله، راههای انتقال کوئید ۱۹، اصول و نحوه پیشگیری ، شیوه های پیشگیری، اصول و نحوه آن، چگونگی استفاده از ماسک و دستکش، رعایت فاصله ایمن در حین انجام کار متناسب با نوع مخاطرات مواجهه محیط کار پرداختند.

سرپرست بحران و پدافندغیرعامل شهرداری بندرعباس گفت: در پی شیوع ویروس ناخوانده کرونا مجموعه شهرداری بندرعباس، مناطق سه گانه، سازمان ها و مدیریتهای تابعه‌ شهرداری الخصوص‌ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با تمام توان برای جلوگیری و از بین بردن این ویروس‌ اقدامات سخت کوشانه‌ و خدمات زیادی را در سطح شهر بصورت شبانه روزی از هفتم اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون جهت حفظ سلامتی و آرامش شهروندان متحمل شده که قابل تقدیر و تحسین است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر