۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۸۴۷۳
در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مطرح شد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سیستان و بلوچستان با مدیر بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان دیدار کرد.
به گزارش پایداری ملی دراین دیدار مرادیان مدیرکل پدافندغیرعامل استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت رعایت الزامات و ملاحظات پدافندغیرعامل در حوزه راه‌وشهرسازی اظهارداشت: توجه به پدافند غیرعامل ضمن بازدارندگی از تهدیدات ترکیبی و هدفمند کنونی، موجب مصون‌سازی و کاهش آسیب پذیری زیرساخت‌های استان و کشور خواهد شد.

میری نیز به تشریح برنامه‌های پیشنهادی خود در این حوزه پرداخت و خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی به مثابه تنوع حوزه عملکردی خود یکی از مهمترین و گسترده ترین دستگاه‌های اجرایی در بخش پدافند غیرعامل است که بیشترین سطح مخاطب را بدلیل کاربردی بودن این وزارتخانه دارد که خدشه به هریک از بخش‌های می‌تواند کشور را تحت تاثیر جدی قرار دهد.

وی با اشاره به این موضوع که مدیر‌کل راه و شهرسازی، مدیر معین وزارت متبوع در استان بوده و از طرفی ریاست کارگروه تخصصی شورای پدافند غیرعامل راه وشهرسازی استان و همچنین ریاست کمیته مدیریت بحران استان را بعهده دارد، تشکیل کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران درحوزه‌های وزارت راه و شهرسازی استان با محوریت اداره کل راه و شهرسازی، به‌جهت شناخت و حفظ سلسله مراتب دستگاهی و آسیب شناسی تهدیدات این حوزه،ضروری دانست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر