۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۵۸۴۳۰
در سمنان عنوان شد؛
مسئول هماهنگی استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل با هدف ایجاد الگوی مناسب برای شناخت آسیب‌ها در ۳۱ استان خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، عزیزالله خسروجردی ظهر شنبه در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل از منظر شناخت آسیب‌پذیری‌ها و طبقه بندی تهدیدات در سطح استان بسیار مهم و ضروری است، ابراز کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل با همکاری استانداری‌های ۳۱ استان در حال تهیه و تکمیل و اجرا است.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای این طرح‌های جامع، شناخت دارایی‌ها و در مقابل آن آسیب‌های حوزه پدافند غیرعامل است، ابراز کرد: وزارت کشور تاکید فراوانی بر تدوین جامع و کامل این نوع طرح‌ها در مراکز استان‌ها دارد.

مسئول هماهنگی استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن بیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل در سمنان نیز در دست تدوین است، بیان کرد: با تلاش اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بیش از شش هزار دارایی در سطح دستگاه‌های اجرایی و زیرساخت‌های حساس و مهم شناسایی و تکمیل‌شده است.

خسروجردی با بیان اینکه با شناخت تهدیدات پایه می‌توانیم برنامه‌ریزی مناسبی برای اجرای الگوهای توسعه‌ای در سطح استان سمنان داشته باشیم، تاکید کرد: سمنان از لحاظ سوق الجیشی و قرارگیری در نزدیکی تهران و همچنین استان مابین تهران و مشهد به مثابه چهارراه شمال شرق ایران، دارای اهمیتی بسزا از لحاظ پدافند غیرعامل است.

در این نشست بر ضرورت همراهی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای تکمیل و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل در سطح استان سمنان تاکید شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر