۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۷۹۹
مانور عملیاتی اعلام وضعیت اضطراری در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با حضور معاونت های انرژی و عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور، رئیس پدافند غیرعامل ستاد شرکت ملی گاز، مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نفت و جمعی از کارشناسان پدافند غیرعامل با موفقیت اجرا شد.
مانور عملیاتی اعلام وضعیت اضطراری در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با حضور معاونت های انرژی و عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور، رئیس پدافند غیرعامل ستاد شرکت ملی گاز ، مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نفت و جمعی از کارشناسان پدافند غیرعامل با موفقیت اجرا شد.

رئیس کمیته بحران این شرکت در این خصوص گفت: در این عملیات در پی قطع برق و به دنبال آن نشت گاز در پالایشگاه و به صدا درآمدن آژیرهای اعلام وضعیت اضطراری، کمیته بحران در محل ستاد بحران پالایشگاه خانگیران با حضور تمامی اعضا تشکیل و شرایط تحت کنترل قرار گرفت.

ناصر اسلامی افزود: با به صدا درآمدن آژیرها، تمامی نیروهای شاغل در واحدهای عملیاتی سریعا محل کار خود را ترک و در محل های تجمع برای انتقال به خارج از محیط کار در صورت ضرورت و احتمال خطر گرد آمدند.

وی تصریح کرد: در این مانور ستادهای امدادی شهرستان سرخس و ستادهای معین در شرکت های نفت و گاز شرق به منظور اعزام نیروها و تجهیزات امدادی اعلام آمادگی کردند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خاطر نشان کرد: این مانور برای آمادگی در مقابل بحران های احتمالی و در نتیجه کنترل بحران و استمرار تولید گاز و خدمات رسانی، با همکاری تمامی گروه ها و تیم های عملیاتی با موفقیت انجام شد.

اسلامی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از اخبار غیر واقعی، خبر برگزاری مانور  پدافند غیرعامل و عملیاتی در وضعیت اضطراری به واحد مرکزی خبر صدا و سیما اعلام گردید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر