۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۷۷۸۵
در جلسه کمیته پدافند زیستی ستاد استانی مبارزه با کرونا در سمنان مقرر شد تامین اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا شتاب بگیرد.
ماشاالله جدیدی

به گزارش پایداری ملی، چهارمین جلسه کمیته پدافند زیستی ستاد استانی مبارزه با کرونا در قالب قرارگاه پدافند زیستی استان با حضور ایرج کارخائی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان، دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان در سالن جلسات ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

در ابتدای جلسه کارخائی، دبیر کمیته پدافند زیستی از تشکیل 8کارگروه در این کمیته خبر داد و گفت: تامین اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا در روزهای گذشته شتاب گرفته است که با ادامه ی این روند، بخش قابل توجهی از دغدغه های کنونی مردم برطرف می شود. با این وجود مردم همچنان باید به مسائل بهداشتی و آموزشی برای در خانه ماندن توجه کنند.

وی در آستانه عید نوروز از دستگاه های اجرایی مربوط، اصحاب رسانه و صدا و سیما خواست تا در فرهنگ سازی مردم برای در خانه ماندن جهت مقابله با ویروس کرونا تلاش کنند. کارخائی گفت: جوسازی رسانه ای از سوی برخی از شبکه های معاند در ارتباط با ویروس کرونا برجسته است و شهروندان اطلاعات دقیق را از مراجع رسمی دنبال کنند.

در ادامه دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: باید دید و بازدید های نوروزی به کمترین حد ممکن برسد و مردم به معنای واقعی به این نکته توجه داشته باشند. وی همچنین از توزیع اینترنتی موادضدعفونی طی روزهای آینده در استان خبر داد و آن را اقدامی موثر برای در خانه ماندن مردم برای مقابله با ویروس کرونا دانست.

دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان ازتلاش های استانداری سمنان برای هماهنگی در تامین اقلام بهداشتی و توزیع استاندارد آن در بین اعضای جامعه تقدیر و تشکر کرد و گفت: مردم باید توصیه های بهداشتی را برای مقابله با کرونا ویروس رعایت کنند و در خانه بمانند. مردم تا می توانند خریدهای خود را به زمان دیگر موکول کنند و در این شرایط خرید های نوروزی به معنای تشدید شیوع ویروس کرونا است. ستاد مقابله با ویروس کرونا هم در استان سمنان باجدیت تمام برای جلوگیری از شیوع این بیماری در تلاش است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر