۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۵۷۷۰
مانور عملیاتی اعلام وضعیت اضطراری در پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد صبح امروز با حضور معاون انرژی و عملیات سازمان پدافند غیرعامل، رئیس پدافند غیرعامل شرکت ملی گاز و مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نفت اجرا شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی؛مانور عملیاتی اعلام وضعیت اضطراری در پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد صبح امروز با حضور معاون انرژی و عملیات سازمان پدافند غیرعامل، رئیس پدافند غیرعامل شرکت ملی گاز و مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نفت اجرا شد.

رئیس کمیته بحران این شرکت گفت: در این عملیات در پی قطع برق و به دنبال آن نشت گاز در پالایشگاه و به صدا درآمدن آژیرهای اعلام وضعیت اضطراری، کمیته بحران در محل ستاد بحران پالایشگاه خانگیران با حضور تمامی اعضا تشکیل شد و شرایط تحت کنترل قرار گرفت.

ناصر اسلامی افزود: با به صدا درآمدن آژیرها، تمامی نیروهای شاغل در واحدهای عملیاتی سریعاً محل کار خود را ترک کردند و در محل‌های تجمع برای انتقال به خارج از محیط کار در صورت ضرورت و احتمال خطر گرد آمدند.

وی تصریح کرد: در این مانور ستادهای امدادی شهرستان سرخس و ستادهای معین در شرکت‌های نفت و گاز شرق به منظور اعزام نیروها و تجهیزات امدادی اعلام آمادگی کردند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد خاطر‌نشان کرد: این مانور برای آمادگی در مقابل بحران‌های احتمالی و در نتیجه کنترل بحران و استمرار تولید گاز و خدمات‌رسانی، با همکاری تمامی گروه‌ها و تیم‌های عملیاتی با موفقیت انجام شد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر