۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۷۶۱۱
استاندار گلستان:
استاندار گلستان گفت: خوشبختانه رعایت مردم جهت عدم حضور در تفرجگاه ها و اماکن عمومی قابل تقدیر است و البته بخشی از مردم هنوز ویروس کرونا را جدی نگرفته اند که باید با اطلاع رسانی و حساس سازی آنها مورد توجه باشد.
روابط عمومی گلستان
به گزارش خبرنگار پایداری ملی؛ دکتر هادی حق شناس صبح امروز در جلسه مشترک ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، کارگروه سلامت و امنیت غذایی، قراگاه زیستی پدافند غیرعامل، تصریح کرد: خوشبختانه رعایت مردم جهت عدم حضور در تفرجگاه ها و اماکن عمومی قابل تقدیر است و البته بخشی از مردم هنوز ویروس کرونا را جدی نگرفته اند که باید با اطلاع رسانی و حساس سازی آنها مورد توجه باشد.

وی افزود: همه باید با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری داشته باشند و سخنگوی فعالیت های پزشکی استان شخص ریاست دانشگاه است.

استاندار گلستان یادآور شد: همکاری دهیاریها، شهرداریها، جهاد کشاورزی، سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی در راستای ضدعفونی سازی معابر شایسته تقدیر است و باید روند ضدعفونی سازی و پاکسازی معابر بصورت مستمر ادامه داشته باشد.

دکتر هادی حق شناس خاطر نشان کرد: به عنوان فضای پشتیبان جهت سپری کردن دوران نقاهت بیماران مبتلا به کرونا هتل ورزش گرگان با همکاری سپاه نینوا، اتاق بازرگانی، آب و فاضلاب، ارتش، شهرداری گرگان، توزیع برق، شرکت گاز، هلال احمر، ورزش و جوانان و سایر ادارات در حال تجهیز است و پس از آن در صورت لزوم از مرکز توانبخشی با همکاری بنیاد شهید و اردوگاه توسکستان با همکاری بهزیستی استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: ظرفیت نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان می تواند در همکاری جهت خدمات بیمارستانی مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه رعایت مسائل بهداشتی مهمترین مسئله در پیشگیری از ابتلا به کروناست، گفت: تلاش ما عبور از بحران با حداقل عوارض است و در این راه بسیج عمومی در راستای مقابله با کرونا ضروری است.

لازم به ذکر است در این جلسه تعدادی از مدیران گزارشاتی از اقدامات و فعالیت های خود در مسیر مقابله با ویروس کرونا ارائه کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر