۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۷۳۳۲
شعبه انجمن علمی پدافند غیر عامل ایران در استان گلستان افتتاح و مجمع عمومی انجمن علمی پدافند غیرعامل استان گلستان با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان و مهندس صابری نماینده و ناظر انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران برگزار شد.
روابط عمومی گلستان

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، شعبه انجمن علمی پدافند غیر عامل ایران در استان گلستان و مجمع عمومی انجمن علمی پدافند غیرعامل استان گلستان با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان و مهندس صابری نماینده و ناظر انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران و سایر متخصصین و علاقمندان این حوزه افتتاح با دستور کار انتخابات هیأت مدیره انجمن علمی برگزار گردید.


به گزارش خبرنگار پایداری ملی، "احمد تجری مفرد" مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان نیز ضمن نقش پر اهمیت انجمن های علمی در کمک به ارگان ها و دستگاه های دولتی از حمایت به این تشکل های علمی خبر دادند و که بتوانند بهتر از قبل به فعالیت های علمی خود در جهت پبشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کنند. 

تجری گفت: انجمن علمی پدافند غیرعامل استان، بازوی علمی و راهبردی اداره کل پدافند غیرعامل است.

مدیرکل پدافند غیرعامل افزود: هدف این اداره کل تقویت انجمن و استفاده از پتانسیل بالای آن در امر آموزش است؛ چرا که ما معتقدیم NGO ها باید بار اجرایی دولت را برعهده بگیرند و دولت باید ناظر بر عملکرد آنها باشد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان افزود: برای این کار باید تعاملی شفاف بین دو طرف وجود داشته باشد.تجری مفرد با تأکید بر امر نظارت در دوره های آموزشی گفت: انتظار اداره کل از انجمن علمی ارتقای سطح آموزش ها است و امیدواریم با نظارت و ارزیابی صحیح دوره های آموزشی این امر صورت گیرد.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان گفت: باور ما این است که پدافند غیرعامل رفته رفته نقش پر رنگ تری در حوادث جاری دنیا خواهد داشت بنابراین اتاق های فکر انجمن های علمی می تواند راهگشای بسیاری از مباحث جدی مطروحه باشند.


امیر محمدپور مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری به ضرورت و نیاز آموزشها و پژوهش های شعبه انجمن در استان اشاره نمودند و افزودند باید تلاش کرد ابعاد گوناگون دشمن شناسایی و برای حفاظت از سرمایه های کشور اقدام متناسب انجام گیرد و در بخش دیگر مطالب از اعضا درخواست نمودند با توجه به تخصص و تجربه خود در تولید محتوا همت گمارند.


در ادامه مهندس اسحاق صابری نماینده و ناظر انجمن علمی ضمن معرفی اهداف و ساست های انجمن و برنامه های آن انتخابات هیات مدیره شعبه را در دستور کار قرار دادند و که افراد به شرح ذیل بعد از انجام پرسه انتخابات و تایید آن از سوی ناظر معرفی شدند:

اعضای هیات مدیره
1. علی اصغر فندرسکی
2. مسیح کازرانی
3. فرهاد نورائی
4. امیر محمد پور
5. علی وطنی

عضو بازرس :
1. خانم رامیلا سادات محسن مفیدی
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر