۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۵۷۳۱
سرهنگ خاکی عنوان کرد
فرمانده گروه پهپاد حضرت ولی عصر(عج) نیروی زمینی ارتش گفت: پهپاد رعد 85 با 100 کیلومتر برد و داشتن سر جنگی قوی به عنوان هواپیمای رزمی انتحاری عمل می‌کند و برای انهدام هدف‌های متمرکز بزرگ مثل سنگرهای اجتماعی، شهرهای بزرگ، پالایشگاه‌ها، پادگان‌ها و ... هواپیمای بسیار ایده‌آلی است.
سرهنگ "رضا خاكی" فرمانده گروه پهپاد حضرت ولی عصر(عج) نیروی زمینی ارتش گفت: پهپاد رعد 85 با 100 کیلومتر برد و داشتن سر جنگی قوی به عنوان هواپیمای رزمی انتحاری عمل می‌کند و برای انهدام هدف‌های متمرکز بزرگ مثل سنگرهای اجتماعی، شهرهای بزرگ، پالایشگاه‌ها، پادگان‌ها و ... هواپیمای بسیار ایده‌آلی است.
ایران یکی از معدود کشورها در جهان  و به ویژه منطقه خاورمیانه است که در زمینه ساخت "پهپاد" فعالیت می‌کند.

"پرندهٔ هدایت‌پذیر از دور" که به اختصار "پهپاد" نامیده می‌شود، هواپیمای بدون سرنشینی است که هدایت آن از راه دور صورت می‌گیرد. این وسیله پرنده از نیروهای آیرودینامیکی برای پرواز در مسیر دلخواه استفاده كرده و یا به وسیله کنترل از راه دور یا با برنامه‌های پیش پروازی ریخته شده از قبل یا با سامانه‌های خودکار دینامیک هدایت می‌شود.

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر استفاده از دستاوردهای نوین در عرصه رزم زمینی، با به‌کارگیری پهپادهای "شناسایی" و "انتحاری"، گامی بلند در راستای دفاع مقتدرانه از میهن اسلامی‌مان برداشته است.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر