۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۷۰۹۷
سردار دکتر جلالی عنوان کرد
سردار دکتر جلالی گفت: مردم با حضور میلیونی خود پای صندوق‌های رای، انتخاباتی باشکوه که مظهر اراده و پایداری ملت ایران است را به نمایش خواهند گذاشت و جان تازه‌ای به جریان مقاومت خواهند بخشید.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت فرارسیدن موعد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد؛

ملت شریف و بزرگ ایران در حالی قدم به عرصه یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان می‌گذارد که بی‌تردید کشور در یکی از پیچ‌های مهم تاریخی در مسیر توسعه و تعالی قرار گرفته است.

اکنون زمانی است که استکبار و بدخواهان ایران اسلامی پس از آنکه هرآنچه توطئه و کید در چنته داشتند به کار گرفتند تا بین ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی  جدایی بیندازند، ابلیس‌وار در گوشه‌ای به نظاره نشسته‌اند تا ثمره دسیسه‌های خود را نظاره کنند. اما زهی خیال باطل که ملت ایران را نمی شناسند.

ملتی که بنابر فرمایش رهبر عزیزمان، تاب‌آوری‌شان در راه اسلام و انقلاب حیرت انگیز است. ملتی که در برهم زدن معادلات غرب و استکبار استاد است و اجازه نداده است هیچ یک از بدخواهانش تاکنون خشنود گردند.

این بار نیز ملت ایران به صحنه خواهد آمد چون می‌داند انتخابات امنیت آفرین و دشمن‌شکن است. چون می‌داند یک انتخابات پرشور با ناامیدی دشمنان، فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمن را کاهش می‌دهد.

ایرانیان در انتخابات شرکت می‌کند چون فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی ایران را دوست دارند و به آن عشق می ورزند.

ملت ایران این بار نیز خواهد آمد چون آگاه است که شکوه انتخابات، مظهر پایداری و مقاومت ملی است.

این انتخاب نه فقط بر ایران که بر جغرافیای مقاومت نیز اثرگذار است و بدون شک مشارکت گسترده مردم، اراده جریان مقاومت را تقویت خواهد کرد.

شرکت در انتخابات وظیفه‌ ملّی، انقلابی، شرعی و یک جشن ملّی برای احقاق حق مدنی است تا گام دوم انقلاب استوارتر برداشته و حرکت در مسیر تعالی ایران اسلامی هموارتر شود.

سازمان پدافند غیر عامل کشور با دعوت از همه مردم برای حضور پرشور در انتخابات تاکید می‌کند؛ خلق حماسه‌ای دیگر به دست مردم فهیم ایران در راه است و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت نقش خواهد بست و در تاریخ خواهند نوشت که در 2 اسفند 1398، ملت ایران چشم جهانیان را خیره کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر