۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۷۰۹۱
رییس بسیج دانشجویی کشور گفت: در فرصت باقی‌مانده افراد را برای رأی دادن ترغیب کنیم و اگر در این مسیر قدم بگذارید و پای‌کار انقلاب ایستادگی کنید شما به وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی عمل نموده‌اید.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس در یزد، محمدجواد نیک‌روش در کنگره بزرگداشت 135 شهید دانشجوی استان یزد و در جمع چند هزارنفری سلیمانی‌های دانشجو اظهار کرد: دانشجویان افسران جنگ نرم و میراث شهدای دانشجو هستند که امیدواریم این یادواره تجدید میثاقی باشد برای عزیزانی که مسیر پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی را با جان‌فشانی‌ها طی کردند.

رییس بسیج دانشجویی کشور افزود: در این محفل نورانی به نام شهدا و در ایام چهلم شهید سر افزار اسلام حاج قاسم سلیمانی که سیدالشهدای مقاومت است دقایقی پیرامون مقاومت و شهادت مطالبی را بیان خواهم کرد.

نیک‌روش تصریح کرد: اکنون توجه مردم بیش‌ازپیش به جایگاه شهادت جلب شده است و شهادت حاج قاسم با خلق حماسه باعث درخشانی مسیر مقاومت شد و پس از یک‌عمر مجاهدت و مقاومت، آن روی سکه مقاومت که شهادت است به جامعه نشان داده شد.

وی با اشاره به وظایف دانشجویان امروزی ادامه داد: شهیدان دانشجو در زمان انقلاب عرصه تکلیف را به‌خوبی شناختند و برای حل مسأله ملی که دفاع از مرزها و ارزش‌های اسلامی بود از کلاس درس و دانشگاه گذشتند و به دانشگاه جبهه مهاجرت کردند.

رییس بسیج دانشجویی کشور اذعان کرد: امروز در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم که می‌توانیم با تحقق و رسیدن به نظریه انقلاب، با حل مسائل کشور و آشکار نمودن کارآمدی نظام اسلامی، حلاوت انقلاب اسلامی را به دل مردم بنشانیم.

نیک‌روش تصریح کرد: از تکالیف دانشجوی امروز در برابر شهدای دانشجو حفظ ارزش‌هایی است که نظام انقلاب اسلامی را استحکام می‌بخشد و در انتخابات دوم اسفند هرکس با هر سلیقه‌ای که رأی می‌دهد مهم برای همه نفس حضور در پای صندوق رأی و مشارکت حداکثری است.

 وی خواستار شد: مهم‌تر این است که در این فرصت افرادی را برای رأی دادن ترغیب نموده تا بارأی خود انقلاب را یاری کنند و اگر در این مسیر قدم بگذارید و پای‌کار انقلاب ایستادگی کنید شما به وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی عمل نموده‌اید.

رییس بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: با تشییع پرشکوه حاج قاسم که در دنیا مشابه نداشت و به برکت این خون عزیز سرمایه اجتماعی ویژه برای ملت ایران به وجود آمد که حفظ این سرمایه اجتماعی درگرو حضور در پای صندوق رأی است.

نیک‌روش ابراز کرد: شما دانشجویان نقش ویژه‌ای در این مسیر دارید زیرا قشر اثرگذار و پیشرو بر جامعه هستید و فرصت باقی‌مانده، فرصت مهمی است که در آن با گفتمان‌شناسی شاخصه مجلس تراز انقلاب اسلامی را بیان کنید.

وی افزود: افق روشنی در مسیر حق وجود دارد هرچند سختی‌ها نیز هستند؛ اما شما دانشجویان و تخصص شما دانشجویان برای حل مشکلات مردم مصداق مجاهدت و مقاومت است که راه را باز می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر