۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۵۷۰۷۸
معاون ستاد کل نیروهای مسلح:
معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رزمندگان ما را در دنیا به عنوان رزمندگانی می‌شناسند که فعل خواستن را در حد اعلای آن صرف می‌کنند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، امیر محمدحسین باقری امروز(چهارشنبه) در همایش آمادگی جسمانی در توان رزم که در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) برگزار شد، با بیان اینکه عرصه‌های امنیتی امروز کاملاً نسبت به گذشته متفاوت است و این تحول در حال ادامه پیدا کردن است، گفت: صحنه جنگ امروز به خرده صحنه‌هایی در سطح تک، تک رزمندگان تبدیل شده است.

وی افزود: امروز شرایط جنگ به گونه‌ای شده که تک، تک رزمندگان ما به شخصیت‌هایی تبدیل شده‌اند که خودشان باید فرماندهی و اجرا را همزمان انجام دهند.

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز هر رزمنده در صحنه نبرد یک فرمانده است، اظهار داشت: دیگر این فقط فرماندهان نیستند که تصمیم راهبردی می‌گیرند بلکه رزمندگان هم در مواقع بحرانی و حساس، تصمیم‌های راهبردی می‌گیرند.

امیر باقری با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، رزمندگان ما را در دنیا به عنوان رزمندگانی می‌شناسند که فعل خواستن را در حد اعلای آن صرف می‌کنند، گفت: رزمندگان ولایی ما کاملاً گوش به فرمان هستند.

وی با بیان اینکه هر یک از کارکنان نیروهای مسلح باید متناسب با ماموریت و وظیفه‌ای که بر عهده دارند، آمادگی جسمانی خود را ارتقا دهند، گفت: ما امروز در نیروهای مسلح به شدت نیازمند این هستیم که ورزش و ارتقای آمادگی جسمانی را بیش از پیش جدی بگیریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر