۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۵۷۰۷۱
پیام تسلیت سردار دکتر جلالی درپی شهادت «حمیدرضا باب الخانی»
سردار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی شهادت شهید حمیدرضا باب الخانی از رزمندگان مدافع حرم را تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش پایداری ملی، در بخشی از این پیام با اشاره به اینکه امروز مدافعین حرم از حریم آل الله، اهل بیت(ع)، ارزش‌های اسلامی و امنیت ملی دفاع و صیانت می‌کنند، آمده است: گروه‌های تروریستی و حامیان جهانی و منطقه‌ای آنها به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی با همت و حمیت سربازان جبهه مقاومت به زودی طعم تلخ شکست‌های راهبردی را خواهند چشید.

در بخش دیگری از این پیام آمده است:‌ بدون شک خون سرخ شهدای مدافع حرم، جریان مقاومت را استوارتر خواهد کرد و انتقام سخت که اخراج آمریکا از جنوب غرب آسیاست به زودی رقم خواهد خورد.

سردار جلالی با تبریک و تسلیت شهادت این شهید بزرگوار به خانواده محترم ایشان تاکید کرد: ملت بزرگ ایران امنیت و صلابت خود را مدیون جوانمردانی همچون شهید بابل‌خانی است که در برابر شقی‌ترین تروریست‌های جهان ایستادگی و سلحشوری می‌کنند.

گفتنی است شهید حمیدرضا باب الخانی از اعضای انجمن علمی پدافند غیرعامل و دانشجویان این رشته در دانشگاه مالک اشتر بود که در اثر حملات موشکی تروریست‌ها در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر