۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۵۶۷۴۳
با موضوع کنترل و مراقبت بیماری کرونا ۲۰۱۹ و پشه ائدس
کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرانزلی با موضوع کنترل و مراقبت بیماری کرونا ۲۰۱۹ و پشه ائدس در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرانزلی با موضوع کنترل و مراقبت بیماری کرونا ۲۰۱۹ و پشه ائدس با حضور رئیس ادارات دریایی و بندری، مسئول بیمه، رفاه و بهداشت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، مدیر اجتماعی و سلامت منطقه آزاد انزلی، معاون سیاسی فرمانداری، رئیس بهداشت و حلال احمر و نماینده ادارات شهرستان بندرانزلی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.

در این نشست آشنایی و اقدامات پیشگیرانه ادارات در خصوص بیماری کرونا ۲۰۱۹ و پشه ائدس بیان شد که با توجه به  اهمیت شهرهای مرزی و بندری استان در راستای ورود کالا و اتباع خارجی، اقدامات پیشگیری کننده توسط مسئولین ادارات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان بیان گشت.

گفتنی است مسئول بیمه، رفاه و بهداشت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان توصیه هایی در راستای نوع مراقبت و همچنین اقدامات صورت گرفته در خصوص تجهیز و آموزش کارکنان شاغل در بنادر استان ارائه و اظهار داشت: با توجه به تاکیدات و توصیه های مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان مکاتباتی با دانشگاه علوم پزشکی گیلان صورت گرفت و امکانات مستقر در بندر افزایش پیدا کرد.

حسین باقری با بیان اینکه خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و ارزیابی‌های صورت گرفته توسط مدیریت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، مورد خاصی مشاهده نشده است، خاطرنشان کرد: با اینکه تاکنون با مشکلی در این خصوص مواجه نشده ایم اما با این حال با استفاده از تب‌سنج‌های لیزری هر شخصی که وارد بندر می‌شود مورد ارزیابی قرار گرفته و موارد مشکوک قرنطینه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر