۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۶۲۷۴
رئیس پلیس پایتخت تصمیم مسئولان AFC در عدم برگزاری مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا در ایران را بسیار اشتباه و غیرقابل قبول دانست و گفت: فضای پایتخت و کشور فضایی امن است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در نشست خبری همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید با بیان این مطلب که این همایش با حضور رئیس قوه قضائیه، جمعی از وزرا و دست اندرکاران بخش اقتصاد در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود، به هدف اصلی این همایش پرداخت و اظهار داشت:‌ این همایش به منظور پیاده سازی منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و هدف از اجرای این همایش بررسی اقداماتی است که پلیس باید برای رونق تولید انجام دهد. 

وی با تاکید بر این مطلب که تمام قشرها باید برای ایجاد امنیت نقش آفرینی می‌کنند تصریح کرد: پلیس در برخورد با افرادی که فضای اقتصادی را آلوده می‌کند اقدامات جدی انجام می‌دهد.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص موضع مسئولان AFC برای عدم برگزاری مسابقات فوتبال در ایران اعلام کرد: به عنوان مسئول امنیت پایتخت می‌گویم که حرف مسئولان AFC در عدم برگزاری مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا در ایران، بسیار اشتباه، غیرقابل قبول و کذب است. چرا که هم فضای کشور و هم فضای پایتخت و هم محیط‌هایی که مسابقات در آن برگزار می‌شود کاملا امن است.

سردار رحیمی با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه مسئولان ورزشی از این تهمت ناروا دفاع کنند، ادامه داد: از موضع‌گیری قاطع وزارت ورزش، و 4 باشگاه ورزشی در این راستا حمایت می‌کنیم. چرا که دشمن با شانتاژ خبری به دنبال بمباران تبلیغاتی است و در پایتخت امنیت خوب و بی‌نظیری برقرار است. 

وی به اقدامات دیگر پلیس اشاره و بیان داشت: همکاری با دولت، بانک مرکزی و برخورد با دلالان ارزی در اولویت پلیس است. در همین راستا تعدادی از صرافی‌های پلمب شده‌اند.

رئیس پلیس پایتخت گفت:‌برخورد با قاچاقچیان کالا در همه بخش‌ها توسط پلیس در دستور کار است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر