۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۵۶۰۹۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان مطرح کرد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان گفت: تامین و آماده بکار نگه‌داشتن دستگاه‌های برق اضطراری یا دیزل ژنراتورها از الزامات پدافند غیرعامل در مراکز ثقل است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از خوزستان، در راستای پیگیری مصوبه شورای پدافند غیر عامل استان به منظور نظارت و بازدید از مراکز و تاسیسات حساس استان مبنی بر تامین دستگاه مهار برق اضطراری (دیزل ژنراتور) جلسه ای به ریاست جناب آقای آصفی معاون محترم امنیتی-انتظامی استاندار خوزستان و با حضور اعضا تشکیل گردید.

در این جلسه آصفی در خصوص تامین، حفظ، آماده نگه داشتن و تست نوبه‌ای دستگاه مذکور از سوی مسئولین دستگاه اجرایی استان مواردی را مطرح و بر نظارت مستقیم و ادامه استمرار فعالیت تیم کارشناسی با هدف بازدید از مراکز مذکور تاکید نمودند.

در ادامه جلسه فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان ضمن اشاره به اهمیت دستگاههای برق اضطراری بر این نکته که تامین و آماده بکار نگه داشتن دستگاه‌های برق اضطراری یا دیزل ژنراتورها از الزامات پدافند غیرعامل در مراکز ثقل بشمار می آید، تاکید کرد.

همچنین ایزدجو مدیر عامل سازمان آب و برق استان خوزستان در ارتباط با موارد مذکور مطالبی را مطرح و مقرر گردید موضوع بازدید‌ها و بررسی وضعیت مرکز ثقل استان از حمل استقرار دستگاه‌های برق اضطراری توسط کارشناسان مربوطه به طور مستمر اجرا گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر