۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۵۹۲۶
سردار شکارچی مطرح کرد
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی گفت: آمریکا را از کرده خود پشیمان می‌کنیم. در انتقام‌گیری عجله نمی‌کنیم و با اقدامی هوشمندانه حق آمریکایی‌ها را کف دستشان می‌گذاریم.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس - وی افزود: جبهه مقاومت امروز از عرض، طول و عمقِ آنچنان مستحکمی برخوردار است که توانسته با تلاش‌هایش بارها مستکبران و ایادی آن‌ها را به شکست، ذلت و حقارت محکوم کند و ما در سال‌های اخیر بارها شاهد شکست‌های هر روزه آمریکایی‌ها و مزدوران نیابتی‌شان در منطقه بوده‌ایم.

آمریکایی‌ها توان مقابله مستقیم با سردار سلیمانی را نداشتند

سردار شکارچی بیان کرد: آمریکایی‌ها هسته مرکزی اقتدار را در جبهه مقاومت، با عملیات تروریستی به شهادت رساندند؛ چون توان و قدرت مقابله‌ی مستقیم با سپهبد شهید سلیمانی را نداشتند. آن‌ها در بسیاری از جبهه‌ها در سوریه و عراق خواستند که با سردار سلیمانی مقابله مستقیم داشته باشند، اما در هر تقابل مستقیمی که داشتند، همواره شکست خوردند. دشمنان در لبنان در جنگ‌های 22 روزه و 33 روزه و در نبردهای عراق و سوریه در مقابل تفکرات این فرمانده بزرگ، طعم تلخ شکست را تجربه کرده بودند.

وی با بیان اینکه این دشمن شکست خورده در عرصه‌های نبرد مستقیم، برای جبران شکست و ضعف خود دست به عملیات تروریستی می‌زند، ادامه داد: آمریکایی‌ها نیز برای جبران شکست‌های پی در پی که متحمل شدند، دست به این اقدام زدند؛ اما این ترور قطعاً شکست‌های دیگری را بر پیکره آمریکا و فرزند سفاکش رژیم صهیونیستی وارد می‌کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه جبهه مقاومت دستاوردهای این فرمانده شجاع و با تدبیر را هیچ‌گاه فراموش نخواهد کرد، افزود: اندیشه، فکر، عقیده و راه و رسم شهید سلیمانی برای ما و جبهه مقاومت همواره ماندگار خواهد بود.

خواب از چشم آمریکایی‌ها گرفته شده است

سردار شکارچی در خصوص اظهارات برخی مقامات آمریکایی گفت: آن‌ها می‌دانند که جمهوری اسلامی در این موضوع کوتاه نخواهد آمد و لذا اگر هم موضع‌گیری‌هایی می‌کنند از روی ترس و وحشتشان است؛ زیرا مطلع هستند که در قبال این حرکت تروریستی چه هزینه‌ای باید بپردازند؛ لذا خواب از چشمانشان گرفته شده است.

انتقام سخت طی عملیاتی هوشمندانه و اقتدارآمیز

وی در خصوص ابعاد انتقام‌گیری ایران عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نام عملیات مقابله به مثل را انتقام سخت عنوان کردند؛ انتقام سخت را با توانمندی بسیار بالا و هوشمندانه خواهیم گرفت. ما در این رابطه عجله نمی‌کنیم تا به بهترین نحو این انتقام گرفته شود. ما حق آمریکایی‌ها را کف دستشان می‌گذاریم.

سردار قاآنی در جبهه مقاومت کوهی از تجربه است

وی همچنین در خصوص انتصاب سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: مقام معظم رهبری یکی از همرزمان شهید سلیمانی را که دوشادوش ایشان در جبهه مقاومت حضور داشته است، جایگزین این شهید بزرگوار کردند. قطعاً جبهه مقاومت از تفکر و اندیشه وی که کوهی از تجربه است، استفاده خواهد کرد و در آینده نه‌چندان دور ما شاهد شکست‌های پی در پی استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای تروریست‌پرور خواهیم بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر