۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۵۷۲
سرلشرک صفوی در جمع خبرنگاران:
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جمهوری اسلامی ایران با موشک‌های دوربرد قدر و سجیل خود به یک قدرت تاثیرگذار در معادلات بین‌المللی تبدیل شده است.

سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه رژه 31 شهریور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز تمامی رسانه‌های ملی و جهانی اقتدار نیروهای مسلح ایران را مشاهده کردند. نیروهای مسلح ایران تضمین کننده امنیت و منافع ملی ایران و صلح مبتنی بر عدالت در منطقه هستند.

وی افزود: نیروهای مسلح ایران با اقتدار خود حامی دولت برای پیشرفت و خنثی کردن تحریم‌های اقتصادی هستند و ملت ما با مقاومت و هوشمندی مقام معظم رهبری جنگ اقتصادی و تحریم را تبدیل به حماسه اقتصادی خواهد کرد.

صفوی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستقل و قدرتمند و تاثیرگذار در مناسبات منطقه‌ای و جهانی شناخته می‌شود و راهبرد امنیتی ایران در منطقه حساس غرب آسیا صلح مبتنی بر عدالت است و هر طرح و نقشه در جهت صلح و امنیت پایدار با حضور ایران ممکن و شدنی است و بدون حضور ایران با مشکل مواجه می‌شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد:‌ مردم آسیا و بخصوص غرب آن طی 12 سال گذشته با حمله آمریکا به مردم منطقه مواجه هستند و امروز هم شاهد جنگ طلبی آنها در سوریه هستیم. در حالی که نظام ایران پرچمدار صلح در این منطقه است و به تمامی دولت‌ها و حکومت‌های منطقه احترام می‌گذارد.

صفوی با تاکید بر اینکه ایران آغازکننده و دنبال کننده جنگی نخواهد بود،‌گفت: ایران به یک قدرت بازدارندگی تاثیرگذار رسیده است و ما با موشک‌های دوربرد قدر و سجیل با برد بیش از دو هزار کیلومتر و آمادگی ملت‌مان به یک قدرت تاثیرگذار در معادلات بین‌المللی تبدیل شده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم دشمنانمان دست از تحریم‌ها بردارند و با عقلانیت با کشور بزرگ و تمدن و فرهنگ اسلامی انقلاب اسلامی کنار بیایند. زیرا این به نفع همه خواهد بود.

صفوی گفت: ادامه این فشارها و ظلم مضاعفی که به مردم وارد می‌شود، باعث می‌شود مردم ما در مقابل این ظلم ایستادگی کنند و با مقاومت و تدبیر و به کمک دولت تازه نفس این تحریم‌ها را پشت سر بگذارند و ما به رشد و شکوفایی اقتصادی خواهیم رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر