۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۵۵۵۳
سردار نجات:
معاون فرهنگی سپاه گفت: قلم‌های نویسندگان و پژوهشگران باید عمق فتنه ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ را تشریح و جامعه را نسبت به ابعاد آن آگاه کنند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، چهاردهمین جشنواره انتخاب کتاب پاسداران اهل قلم صبح امروز(دوشنبه ۲ دی ماه) با حضور سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار مشاور عالی فرماندهی کل قوا، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه، سردار نجات معاون فرهنگی سپاه و سردار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع( در مرکز همایش‌های شهید راشدی برگزار شد.

سردار نجات در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: اگر امروز نهال ۱۴۰۰ ساله اسلام تبدیل به یک درخت بزرگ شده است نتیجه خون شهدای امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی، ادامه داد: امروز پیروان مکتب کربلا و منادیان گمنام در برابر استکبار و لشکر کفر، برای حفظ اسلام یک بار دیگر ایستاده‌اند.

معاون فرهنگی سپاه گفت: دنیا شاهد بود که چگونه رهبری الهی، نظام ستم‌شاهی را سرنگون کرد و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب نیز به تسلط آمریکا و متحدان عبری و عربی او در منطقه پایان داد.

وی با بیان اینکه شهدا در سراسر محور مقاومت کاری حسینی کردند، گفت: امروز نوبت شما نویسندگان است که با قلم‌های شیوا و زیبای‌تان کاری زینبی کنید، وگرنه در زیر محاصره تبلیغاتی و سیطره رسانه‌های غربی این حماسه‌ها مخدوش خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه قلم‌های نویسندگان و پژوهش‌گران باید عمق فتنه ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ را تشریح و جامعه را نسبت به ابعاد آن آگاه کند، گفت: درود بر قلم‌هایی که پشت پرده فتنه ۹۸ را می‌شکافند و منطق هدایت و تصمیم شجاعانه رهبری را که باعث فیصله دادن به این غائله شد را تشریح می‌کنند.

وی در پایان بر لزوم روشنگری نسبت به خیانت‌های رژیم اشغالگر قدس و عربستان سعودی در فلسطین و یمن و جنایات آنها تاکید کرد و گفت: نویسندگان وظیفه بسیار مهمی در آگاه سازی جامعه برعهده دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر