۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۵۳۸۲
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تمام دستگاه‌های پایش آلاینده‌ها را می‌توانیم در کشور بسازیم و تکنولوژی‌های مفصلی در راستای توسعه اقدامات برای مقابله با آلودگی هوا وجود دارد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه افتتاح بیستمین نمایشگاه پژوهش فناوری و فن‌بازار کشور در جمع خبرنگاران درباره راه‌حل‌های دانش بنیانی برای مشکل آلودگی هوا اظهار داشت: امروز در رفع مشکلات مردم با تکیه بر دانش‌های روز تمرکز داریم که یکی از بحث‌های جدی روز مشکل آلودگی است.

به گفته وی اقداماتی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای رفع مشکل آلودگی هوا آغاز شده است که این اقدامات برای به ثمر نشستن همدلی همه را می‌طلبد و اراده جدی می‌خواهد.

ستاری گفت: اراده جدی در مسئولان مربوط وجود دارد اما بدون همدلی مردم نمی‌توان کاری از پیش برد. اگرچه تکنولوژی‌های مفصلی در راستای توسعه دانش مقابله با آلودگی هوا وجود دارد اما حمایت جدی از طرف کل اکوسیستم و جامعه مورد نیاز است.

 معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت:‌در حوزه پایش شاخص‌های آلودگی هوا اقدامات خوبی انجام شده و تمام دستگاه‌های پایش آلاینده‌ها را می‌توانیم بسازیم و امیدواریم در حوزه آب و هوا هم اتفاقات خوبی رخ دهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر