۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۵۴۷۵۵
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایداری ملی:
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان پدافندغیرعامل کشور به پویایی قابل قبولی دست یافته است گفت: افق حرکت سازمان پدافند غیرعامل رو به رشد، پیشرفت و تعالی است.
عزیز اکبریان، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایداری ملی در مورد اهمیت پدافند غیرعامل در اقتصاد کشور گفت: با توجه به تهدیداتی که از سوی دشمنان علیه کشور مشاهده می‌شود، بکارگیری اصول پدافند غیرعامل در زمینه اقتصادی ضروری و حیاتی است.

وی ادامه داد: اگر پدافند غیرعامل در کشور وجود نداشته باشد در مواقع بروز اتفاقات غیرمترقبه، بحران‌ها و پیشامدها، دچار چالش‌های شدیدی می‌شویم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در صورت توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان پدافند غیرعامل در همه عرصه‌ها، حتی اگر دچار بحران به هر شکل و شدتی شویم آن زمان است که می‌توانیم به فعالیت خود ادامه دهیم و فعالیت‌های خود را متوقف نکنیم.

اکبریان ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: در این سال‌ها پیشرفت پدافند غیرعامل در کشور روند رو به رشدی را تجربه کرده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های چشم‌گیر و اثرگذار پدافند غیرعامل گفت: این سازمان مهم و تاثیرگذار، از حالت رکود و سکون خارج شده و پویایی آن، به راحتی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سازمان پدافند غیرعامل کشور به پویایی قابل قبولی دست یافته است و تاثیرگذاری خود را در عرصه‌های مختلف نشان داده است افزود: البته با وجود پیشرفت، باید تلاش بیشتری شود تا به نقطه مطلوب برسیم.

اکبریان با تاکید بر اینکه باید نگاه آینده‌نگرانه‌ای نسبت به سازمان پدافند غیرعامل حاکم باشد، اظهار داشت: متاسفانه نگاه برخی مسئولان به سازمان پدافند غیرعامل، اینگونه نیست که این سازمان را به عنوان نهادی که برای آیندگان نیاز است، مورد توجه قرار دهند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از آنجایی که برخی از مدیران کشور، دچار روزمرگی شده‌اند، توجهی به پدافند غیرعامل ندارند و این سوءمدیریت برخی مدیران، بسیار نگران کننده است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در دوره نهم، قانون پدافند غیرعامل را با نگاهی ویژه تصویب کرد، از همین رو این سازمانی در هیچ ابعادی با مشکل قانون روبه‌رو نیست.

اکبریان ادامه داد: نباید قانون اضافی برای سازمان پدافند غیرعامل کشور و سایر حوزه‌ها تدوین شود بلکه باید عزمی برای اجرای صحیح قوانین وجود داشته باشد که متاسفانه در حال حاضر این عزم بطور کامل و کافی وجود ندارد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش سردار جلالی در سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: افق حرکت سازمان پدافند غیرعامل کشور رو به رشد بوده و افق روشنی در پیش است اما راه طولانی در پیش داریم تا به اهداف خود در حوزه پدافند غیرعامل برسیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر