۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۵۴۷۰۰
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان به همراه کارشناسان این اداره کل با آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کرد.

به گزارش پایداری ملی، نماینده ولی فقیه در استان گفت: مهم‌ترین نعمت در هر جامعه‌ای نعمت امنیت است و با ظهور انقلاب اسلامی دست قدرت‌‌های استکباری از این کشور کوتاه گردید که مسبب ایجاد تهدیدات و آسیب هایی در راستای اخلال در امنیت مردم و کشور هستند. 

حجت الاسلام شعبانی افزود: منطقه خاورمیانه یکی از ناامن‌ترین مناطق در دنیا است که به واسطه زحمات و تلاش فراوان دستگاه‌های ذی‌ربط، کشور ما دارای امنیت بسیار خوبی است و مردم با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه قدردان زحمات در عرصه‌های مختلف هستند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گفت: تاکید استاندار محترم همدان این است که نماینده محترم ولی فقیه در جریان امور اجرایی قرار بگیرند و ما هم بر این اساس خدمت جنابعالی رسیدیم تا هم در جریان اقدامات استانداری همدان در حفاظت از جان و مال مردم قرار گرفته و هم از ظرفیت و پتانسیل بالای ائمه محترم جمعه و در راس آنها برای نهادینه سازی و فرهنگ پدافند غیرعامل در زندگی بهره ببریم. 

خاورزمینی ادامه داد: کشور نیازمند یک هم‌گرایی اساسی است لذا همه دستگاه‌های متولی با افزایش تعامل باید این مهم را محقق کنند. 

وی خاطرنشان کرد: موضوع پدافند غیرعامل موضوع ملی و کشوری است که باید فارغ از جهت گیری‌های سیاسی و اجتماعی باشد. 

به گفته مدیرکل پدافند غیرعامل همدان، با توجه با جایگاه ما در منطقه و اهمیت موضوع بسیار مهم امنیت به کمک و تعامل دستگاه‌های متولی در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل در بطن جامعه نیازمند هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر