۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۴۶۵۳
جلسه اداره کل راه آهن اراک به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

جلسه اداره کل راه آهن اراک به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل، قربانی مدیرکل راه آهن، کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل و IT استانداری مرکزی و کارکنان اداره کل راه آهن اراک در روز پنجشنبه مورخ 98/8/16 در سالن جلسات اداره کل راه آهن اراک برگزار شد. در ادامه بازدید از بخش های مختلف اداره کل صورت گرفت.

در ابتدای جلسه، فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل گفت: در رابطه با پدافند غیرعامل در دنیای جدید به موجب تغییر تهدیدات ایجاد شده نیاز است به پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف اعم از سایبری، شیمیایی، زیستی و غیره توجه بیشتری شود. در دنیای امروز با وجود پیشرفت روزافزون تکنولوژی تهدیدات نوین، فناورانه، هوش مصنوعی و سایبری هم گسترده تر می گردد. 

فراهانی در ادامه جلسه افزود: هفته پدافند فرصت مناسبی در راستای معرفی پدافند غیرعامل و نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل در جامعه است تا جایگاه خود را بدست آورد و اداره کل پدافند غیرعامل سعی کرده عمدتاً برنامه ها در جهت آموزش های عمومی و تخصصی باشد. فراهانی با اشاره به حضور راه آهن در شبکه حمل نقل کشور و همچنین حضور در دوران دفاع مقدس از نقش مهم راه آهن یاد کرد.

در ادامه جلسه قربانی مدیرکل راه آهن بیان کرد: اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل شامل تهیه و نصب مولد های برق در ایستگاه ها، ساخت و نصب مخازن سوخت جایگزین در برخی ایستگاه ها، احداث دیوار های حریم در شهر، آتش نشانی های مستقل از آتش نشانی شهری و اقداماتی از این قبیل هستند.

در ادامه فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل به همراه قربانی مدیرکل راه آهن اراک به همراه کارکنان و کارشناسان از اتاق سرور، اتاق مانیتورینگ و سالن دیزل ژنراتور بازدید به عمل آوردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر