۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۴۵۹۴
با حضور معاون توسعه فرهنگی و اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور
نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با حضور معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیر کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این نشست دکتر محبی ، معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور از اهمیت نقش رسانه در زمینه پدافند غیرعامل سخن گفت. 

وی با اشاره به این که در دنیای امروزی شاهد جنگ های هیبریدی هستیم، ایجاد آمادگی همه جانبه را جهت مقابله با تهدیدات ضروری برشمرد.

معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه اظهار داشت: در جنگ های اخیر شاهد نقش چشمگیر رسانه در جنگ ها هستیم و چالش اصلی مربوط به مقابله با شایعات و حملات رسانه ای می شود.

در این نشست نیز آقایی مدیر کل پدافند غیرعامل استان، اشاعه فرهنگ پدافند غیرعامل توسط اصحاب رسانه را امری مهم برشمرد و تاکید کرد: که پدافند غیرعامل بدون رسانه نمی تواند در جامعه نهادینه شود. 

وی همچنین افزود: افکار عمومی به عنوان یکی از زیرساخت های اجتماعی کشور همواره در معرض تهدید قرار دارد. خبرنگاران و رسانه ها بایستی در راستای روشنگری و هدایت افکار عمومی کشور گام بردارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر