۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۴۵۹۰
دکتر محبی معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه مدیر کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی ار فرهنگسرای الغدیر شهرداری تبریز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، دکتر محبی معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل در خلال این بازدید از موزه عکس شهدای هشت سال دفاع مقدس بازدید کرده و به مقام شامخ ایشان ادای احترام نمود. وی در ادامه از سالن های چند منظوره، آمفی تئاترها، مراکز آموزشی، مراکز درمانی و ساختمان اداری این مجموعه بازدید به عمل آورد.

در حاشیه این بازدید، جلسه کمیته پدافند غیرعامل شهرداری تبریز با حضور دکتر محبی برگزار شد. در این جلسه دکتر محبی به مسائل فرهنگی پیرامون پدافند غیرعامل اشاره کرده و پیگیری بحث آموزش و فرهنگ سازی را بخشی از وظایف شهرداری بیان کرد.

در این جلسه، آقایی مدیر کل پدافند غیرعامل استان نیز از اقدامات شهرداری تبریز در زمینه آموزش تقدیر کرده و فرهنگسرای الغدیر را قطب آموزش پدافند غیرعامل اعلام کرد. وی با اشاره به آموزش ها و دوره های برگزار شده در فرهنگسرای الغدیر در زمینه پدافند غیرعامل، این مجموعه را دارای پتانسیل بالا جهت اشاعه فرهنگ پدافند غیرعامل در بین آحاد جامعه عنوان کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر