۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۴۵۵۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با آیت الله هاشم زاده هریسی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز، در این دیدار آیت الله هاشم زاده هریسی با بیان این که پدافند غیرعامل در دنیای امروزی بسیار مهم است، تاکید کرد: پدافند غیرعامل مکمل پدافند عامل و حتی با اهمیت تر از آن است چرا که پدافند غیرعامل بسیار کم هزینه است.

وی با اشاره به این که امروزه مسائل پیچیده ای وارد حوزه پدافند غیرعامل شده، گفت: دشمن اکنون با هدف قرار دادن مسائل اقتصادی و معیشت مردم قصد ضربه زدن دارد و ما باید به پدافند اقتصادی و مردم محور توجه بیشتری کنیم.

آیت الله هاشم زاده هریسی در ادامه به ارائه مثال هایی از کشورهای توسعه یافته پرداخته و پیشرفت آن ها را مرهون تقویت زیرساخت ها و توجه به پدافند غیرعامل دانست. وی همچنین الگو قرار دادن راهکارهای پدافند غیرعامل در تامین امنیت و پایداری کشور را موثر و مفید خواند.

آقایی مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز گزارشی از اهم اقدامات پدافند غیرعامل استان، حمایت علما و تمامی مسئولان را جهت رسیدن به اهداف پدافند غیرعامل که صیانت از زیرساخت ها و در نهایت صیانت از مردم می باشد، خواستار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر